torsdag

Få tillbaka ditt Ex.. Går det verkligen??

Tjena, Jag heter Valle, och välkommen till min lilla blogg!
Jag ville bara berätta min historia och kanske hjälpa någon annan som
just nu känner sig lika hjälplös som jag kände mig för 6 månader sen..
vare sig du är en tjej eller kille så tror jag att det jag har att säga kan hjälpa dig..

Du förstår, jag var faktiskt hopplöst kär i min Ex...
Vi hadde träffats på gymmet, och det klickade direkt.
Vi hade så kul tillsammans, och allt värkade fantastiskt!
Jag var den lyckligaste mannen i världen..
Det kändes så i alla fall :-)

men sen så hände det..
hon var lite konstig i början, du vet, lite borta liksom..
som om hon tänkte på något annat..
eller någon annan.. :-(

Och som jag fick reda på senare så gjorde jag ALLT fel..
jag började fråga vad som var fel, bad om forlåt utan att ha gjort något,
pressade o pressade..

Det tog inte så lång tid innan hon inte svarade när jag ringde längre..
Då gjorde jag ännu fler fel..
Väntade på henne utanför jobbet, eller på ett cafe mitt emot hennes lägenhet..
Jag vet, vilken looser jag var...
Men jag kände mig så j$%la kär, det kändes som livet var slut, och inte värt att leva längre..

En kväll hemma, när jag nästan kände mig som värst, kopplade jag på datorn, för att försöka
tänka på något annat innan jag gjorde något riktigt dumt.

Men som det brukar va så försökte jag ju kolla hennes FB sida..
men vi var inte längre vänner där.. F&&%n också..

Lite Senare så var jag in på ett forum i USA, just om att få tillbaka sitt ex..
inte att jag trodde det fanns någon chans, men i alla fall..
Där var det en kille som snackade, eller rättare sagt skröt om hur han hade fått tillbaka sin tjej efter han hade varit OTROGEN!
Jag vet, va? Här är man hur sjysst som helst,
och han fick tillbaka sitt ex efter att ha varit otrogen för f&&%n!!
men i alla fall så var det något annat som ändrade mitt liv den kvällen..
Han snackade nämligen om ett system han hade hittat på nätet som hjälpte honom, och det värkar som det har hjälpt över 50.000 människor hittills, både men och kvinnor.. (dom flesta har förresten INTE varigt otrogna :) )
Det var så jag hittade Tdub's Sajt.
Tdub är en kille i Usa, som levt i flera olika länder plus i massor av stater i USA (hans sajt är på engelska förresten, men lätt att forstå) och är det man kallar en person människa.
han har träffat så mycket folk, att alla frågar honom om deras relationer, för att han är bra på att handskas med just sådana problem.
Han har en annorlunda metod att få tillbaka sitt ex, och har massor av brev och video på sidan från nöjda kunder..

Jag hade faktiskt inget att förlora, och han har en 100% pengarna tillbaka garanti.

Dessutom kostar systemet bara omkring 39 dollar med extra priset (kanske 350 spänn eller så) så jag tänkte prova det..
Jag menar, om jag kunde få reda på hur jag skulle handskas med det här så var det värt varenda j%$la öre!

Jag betalade med mitt kort och fick hela systemet nerladdat på datorn direkt.
Det är faktiskt en fantastisk bok (e-bok, som man kan läsa på datorn eller skriva ut)
och redan samma kväll kände jag mig mycket bättre med hans " fast forward technique", ett av hans många tips på sidan 13 :-)

...Efter ett par veckor så fick jag faktiskt ett mejl från mitt ex..
Hon brukade ju inte ens svara på telefonen!!
jag önskar jag kunde säga att vi är ihop nu, men det har inte hänt ännu..
men jag tror att det kommer förr eller senare.
Vi kommer faktiskt att träffas igen nästa vecka, håll tummarna :)
men nog om mej nu..

Du kan klicka här för att läsa mer om Tdub's System.Vem vet,det kanske kommer ändra ditt liv med :-)


Lycka till,
Valle